Βρετανία: Nέοι τρόποι επικοινωνίας των κέντρων αισθητικής με τους πελάτες τους

Βρετανία: Nέοι τρόποι επικοινωνίας των κέντρων αισθητικής με τους πελάτες τους

Μια νέα μελέτη από την Yell Business αποκάλυψε πώς εξελίχθηκε η επικοινωνία των ινστιτούτων αισθητικής με τους πελάτες τους κατά την πανδημία του κοροναϊού.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των ινστιτούτων αισθητικής δήλωσαν ότι τα άμεσα μηνύματα είναι το κλειδί για την επιτυχία της επιχείρησης μετά την έλευση της πανδημίας, ενώ το 98% έχουν εισαγάγει νέους τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες τους, ως αποτέλεσμα κλεισίματος της επιχείρησης λόγω του κοροναϊού.

Πώς άλλαξε η επικοινωνία των ινστιτούτων αισθητικής;

Από όλους τους τομείς που μελετήθηκαν, η βιομηχανία μαλλιών και ομορφιάς βρέθηκε να είναι η πιο προσαρμόσιμη, με το 100% των επιχειρήσεων που ερωτήθηκαν να εισαγάγουν μια νέα υπηρεσία σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.

Από αυτές τις νέες υπηρεσίες:

-    Το 41% ​​ξεκίνησε να κάνει διαδικτυακές συνεδρίες με βίντεο

-    Το 37% έχει αρχίσει να κάνει online κρατήσεις

-    Το 36% κάνει διαδικτυακά σεμινάρια βίντεο

-    Το 21% εισήγαγε συστήματα ανέπαφων πληρωμών

-    Το 18% ξεκίνησε παραδόσεις / επισκέψεις στο σπίτι

Περισσότεροι από τους μισούς (54%) των επιχειρήσεων που εισήγαγαν μια νέα υπηρεσία, δήλωσαν ότι ήταν σημαντικό να μπορέσουν να επιβιώσουν στην πανδημία, με το 90% να δηλώνει ότι σκοπεύει να συνεχίσει την υπηρεσία μετά από αυτή.

Ποιες είναι οι καλύτερες μέθοδοι επικοινωνίας για τις επιχειρησεις;

Περισσότερο από το ένα τέταρτο (28%) έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν το WhatsApp για να επικοινωνούν με τους πελάτες και το 23% έχουν αρχίσει να στέλνουν μηνύματα, ενώ το 18% των επιχειρήσεων άρχισαν να χρησιμοποιούν το Facebook για πρώτη φορά, ακολουθούμενο από το Instagram στο 17%.

Ενώ ένα τηλεφώνημα εξακολουθεί να είναι η πιο δημοφιλής μέθοδος επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις μαλλιών και ομορφιάς και τους πελάτες τους, το πιο αποτελεσματικό εργαλείο επικοινωνίας μάρκετινγκ που χρησιμοποιήθηκε κατά την πανδημία βρέθηκε να είναι το Facebook Messenger.

Ακολούθησαν τα απευθείας μηνύματα (66%), η σελίδα στο Facebook (64%), γραπτά μηνύματα SMS (64%), το WhatsApp (63%) και η άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων στο Instagram (58%).

Ως αποτέλεσμα, σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των επιχειρήσεων που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι τα άμεσα μηνύματα είναι το κλειδί για την επιτυχία της επιχείρησης στην πανδημία.

Επιπλέον, το 33% δήλωσε ότι είχε σημειώσει αύξηση στις επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και το 30% είδε αύξηση στις πωλήσεις. Επίσης, το 74% των ιδιοκτητών επιχειρήσεων δηλώνουν ότι είναι αισιόδοξοι για την πορεία της επιχείρησής τους το 2021.

Πηγη: professionalbeauty.co.uk

 

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα...

Προτεινόμενα

Image
Image

Ειδησιογραφικό site για τους επαγγελματίες της ομορφιάς στους τομείς της περιποίησης άκρων, κομμωτικής, επαγγελματικών καλλυντικών, αισθητικής, επαγγελματικού μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος, επαγγελματικής κατάρτισης, τατουάζ & piercing, και κέντρων περιποίησης ανδρών (Barber).

Design and Development by:

Image
Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter!

Menu

Popular Tags

About

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.