Αύξηση πωλήσεων αναμένει ο κλάδος ομορφιάς το 2024

Αύξηση πωλήσεων αναμένει ο κλάδος ομορφιάς το 2024

Ο κλάδος των καλλυντικών και της ομορφιάς αναδείχθηκε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία λιανικής στις ΗΠΑ πέρυσι, σύμφωνα με την έκθεση The US Beauty Consumer, με τους καταναλωτές να ξοδεύουν 94,36 δισεκατομμύρια δολάρια.

Πολλοί καταναλωτές σχεδιάζουν να αυξήσουν το budget που αφιερώνουν στα προϊόντα ομορφιάς το 2024, υπερτονίζοντας τη δύναμη των τάσεων όπως το «lipstick effect», τις συνήθειες δαπανών των Millennials και τα dupes που τροφοδοτούνται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

1. Το lipstick effect συνεχίζεται

«Οι καταναλωτές συνεχίζουν να ξοδεύουν για την ομορφιά, ακόμη και όταν μειώνουν σε άλλους τομείς, επειδή θεωρείται μια προσιτή πολυτέλεια», δηλώνει η αναλυτής Sky Canaves. Το lipstick effect εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια προηγούμενων υφέσεων, αλλά αυτή τη φορά, ενισχύεται από την αυξημένη προσοχή στην ευεξία και την αυτοφροντίδα - μια συνεχιζόμενη τάση που προκλήθηκε από την πανδημία.

Οι μεγάλοι λιανοπωλητές και οι επωνυμίες αισθάνονται ήδη τον αντίκτυπο. Η Ulta Beauty αναφέρει πως οι υψηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις του τρίτου τριμήνου του 2023 ενισχύθηκαν από την premium περιποίηση της επιδερμίδας και τα αρώματα, ενώ τα έσοδα της e.l.f. Beauty ανεβαίνουν κατά 76% ετησίως το δεύτερο τρίμηνο του 2024.

2. Οι κοινότητες ομορφιάς αυξάνονται στα social media

«Αυτό έκανε την ευαισθητοποίηση για την ομορφιά να γίνει πολύ πιο mainstream, ειδικά στους νεότερους καταναλωτές. Τώρα βλέπουμε τη Gen Z και ακόμη και τη Gen Alpha να έχουν πολύ πιο εξελιγμένες γνώσεις ομορφιάς από ό,τι οι προηγούμενες γενιές σε αυτές τις ηλικίες», υποστηρίζει η Canaves.

Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να εμπιστευτούν τις συστάσεις από influencers και δημιουργούς και να αγοράσουν τα προϊόντα στο διαδίκτυο χωρίς να τα δοκιμάσουν στο κατάστημα. Σχεδόν οι μισοί (48,0%) των αγοραστών ομορφιάς στις ΗΠΑ αγόρασαν νέα προϊόντα βάσει διαδικτυακών σχολίων από άλλους, σύμφωνα με μια έρευνα του eMarketer.

637b37e98753772bbaa395d6 DES 1022 New Article Web

3. Τα dupes των προϊόντων ομορφιάς οδηγούν σε πειραματισμούς

Η άνοδος των dupes και οι εταιρείες που ειδικεύονται σε πιο προσιτές απομιμήσεις προϊόντων υψηλής ποιότητας, κάνουν τους καταναλωτές όχι μόνο να ξοδεύουν περισσότερα, αλλά και να εξερευνούν διαφορετικούς τύπους προϊόντων και εμπορικών σημάτων. Αυτό μπορεί να είναι η αρχή για ένα νέο ταξίδι αγοράς: ξεκινώντας με ένα dupe και στη συνέχεια ανεβάζοντας την τιμή στην πιο ακριβή —και αυθεντική— επιλογή του προϊόντος.

Περίπου το 31% των ενηλίκων αγόρασε σκόπιμα ένα dupe, σύμφωνα με το Morning Consult. Το ποσοστό είναι υψηλότερο μεταξύ των Gen Zers (49%) και των Millennials (44%).

4. Ο αντίκτυπος των Millennials

«Οι Millennials είναι πραγματικά σε αυτό το γλυκό σημείο να ενδιαφέρονται πολύ για την ομορφιά και να έχουν μεγαλύτερο εισόδημα από τα νεότερα δημογραφικά στοιχεία», αναφέρει η Canaves. «Βγαίνουν επίσης πολύ έξω και υπάρχει μια ισχυρή σύνδεση μεταξύ της ομορφιάς και των εμπειριών του πραγματικού κόσμου, όπως τα ταξίδια και το φαγητό».

Οι Millennials αναφέρουν το υψηλότερο ποσό δαπανών ομορφιάς στο διαδίκτυο, με σχεδόν το ένα τέταρτο (24,4%) της γενιάς να ξοδεύει 1.000 $ ή περισσότερα τον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με την αναφορά The US Beauty Consumer. Περισσότερο από το ένα τρίτο (36,0%) των millennials αναμένουν σημαντική αύξηση (τουλάχιστον διπλάσια από τις τρέχουσες δαπάνες τους) στις διαδικτυακές δαπάνες ομορφιάς τον επόμενο χρόνο.

5. Γίγαντες του ηλεκτρονικού εμπορίου που σχετίζονται με την Κίνα

«Το Temu, για παράδειγμα, δεν είναι γνωστό ως προορισμός ομορφιάς, αλλά έχει γίνει ένα δημοφιλές μέρος για την αγορά εργαλείων styling και περιποίησης λόγω των χαμηλών τιμών και της μαζικής καταναλωτικής βάσης» αναφέρει χαρακτηριστικά η Canaves. «Επειδή τα αντικείμενα [στο Temu] κοστίζουν πιθανώς μόνο μερικά δολάρια, οι άνθρωποι απλώς θα τα δοκιμάσουν. Και οι αγοραστές επωφελούνται επίσης από εκπτώσεις και προσφορές για να γεμίσουν τα καλάθια τους».

Χρειάστηκαν μόλις πέντε μήνες για το Temu να ξεπεράσει το Target σε μοναδικούς διαδικτυακούς επισκέπτες στις ΗΠΑ, προσελκύοντας 65,2 εκατομμύρια αγοραστές, σύμφωνα με το Comscore.

Πηγή: www.insiderintelligence.com

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα...

Προτεινόμενα

Image
Image

Ειδησιογραφικό site για τους επαγγελματίες της ομορφιάς στους τομείς της περιποίησης άκρων, κομμωτικής, επαγγελματικών καλλυντικών, αισθητικής, επαγγελματικού μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος, επαγγελματικής κατάρτισης, τατουάζ & piercing, και κέντρων περιποίησης ανδρών (Barber).

Design and Development by:

Image
Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter!

Menu

Popular Tags

About

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.