Αύξηση πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες καλλυντικών προβλέπει ο ΠΣΒΑΚ για το 2023

Αύξηση πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες καλλυντικών προβλέπει ο ΠΣΒΑΚ για το 2023

Σύμφωνα με στοιχεία που προσκόμισε ο Σύνδεσμος Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ) με αφορμή την υλοποίηση της διεθνούς έρευνας «Beauty and Personal Care 2023», διατυπώνεται η άποψη ότι οι συνολικές πωλήσεις καλλυντικών θα σημειώσουν αύξηση αξίας της τάξεως του 3,5% το 2023, με την κατηγορία των αρωμάτων να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα με 7,5%.

Σε σχέση με τις επιπτώσεις της πανδημίας, ο σύνδεσμος αναφέρει ότι επηρεάστηκε θετικά το skincare και ειδικότερα το δερμοκαλλυντικό, ενώ δυσμενέστερα επηρεάστηκε το μακιγιάζ.

Κατά την έρευνα, τους τελευταίους μήνες καταγράφεται επίσης αύξηση μεριδίου των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας σε όλες τις κατηγορίες beauty, με εξαίρεση την περιποίηση προσώπου.

Τιμές & Ανταγωνισμός

Σε επίπεδο τιμών οι ανατιμήσεις στον κλάδο είναι μεν περιορισμένες, αλλά εμφανείς στον καταναλωτή. Καθώς ο πληθωρισμός "καλπάζει" -φτάνοντας σε διψήφιο ποσοστό- υπάρχει αποτύπωμα σε όλες σχεδόν τις προϊοντικές κατηγορίες αλλά παρόλα αυτά τα καλλυντικά δεν συγκαταλέγονται στα προϊόντα με τις υψηλότερες αυξήσεις.

Οι καταναλωτές πάντως ακολουθώντας την ίδια τάση με άλλους κλάδους ψάχνουν για προσφορές και εκπτώσεις και κάνουν έρευνα πριν προβούν σε αγορές.

Ως αποτέλεσμα οι εταιρίες προσαρμόζονται προβαίνοντας τακτικά σε προσφορές και υλοποιώντας προωθητικές ενέργειες, χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση να απορροφήσουν τις αυξήσεις σε πρώτες ύλες και άλλα κόστη.

Σε αυτό το περιβάλλον, ο ανταγωνισμός ενισχύεται στην αγορά όπου οι μεγάλοι παίκτες εδραιώνουν τα μερίδιά τους.

Νέες τάσεις

Επιπρόσθετα, ο ΠΣΒΑΚ κάνει λόγο για τις νέες τάσεις που γεννιούνται μέσα από τις γεωπολιτικές κρίσεις και την κλιματική αλλαγή, τονίζοντας ότι ξεχωρίζουν η βιωσιμότητα και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των εταιρειών στην αλυσίδα παραγωγής, το health & wellness, τη συμπερίληψη, το skinification στα προϊόντα μαλλιών, καθώς επίσης την εμπιστοσύνη και τη διαφάνεια που απαιτούν πλέον οι καταναλωτές.

Ως προς τα κανάλια διανομής, ευνοούνται τα φυσικά καταστήματα, αν και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει σταθεροποιηθεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών και εκτιμάται ότι, όπου είναι εφικτό, θα γίνουν επενδύσεις στην omni-channel εμπειρία.

Δείτε περισσότερα στο psvak.gr

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα...

Προτεινόμενα

Image
Image

Ειδησιογραφικό site για τους επαγγελματίες της ομορφιάς στους τομείς της περιποίησης άκρων, κομμωτικής, επαγγελματικών καλλυντικών, αισθητικής, επαγγελματικού μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος, επαγγελματικής κατάρτισης, τατουάζ & piercing, και κέντρων περιποίησης ανδρών (Barber).

Design and Development by:

Image
Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter!

Menu

Popular Tags

About

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.