H Gen Z διαμορφώνει το νέο πρόσωπο της βιομηχανίας της ομορφιάς

H Gen Z διαμορφώνει το νέο πρόσωπο της βιομηχανίας της ομορφιάς

Από τη μόδα DIY έως τις αγορές στο TikTok, πολλές τρέχουσες τάσεις μόδας και λιανικού εμπορίου καθοδηγούνται από τη Gen Z. Η ίδια γενιά οδηγεί, επίσης, την καινοτομία στην ομορφιά, από τα προϊόντα μέχρι και τους τρόπους marketing που σχετίζονται με την κάθε κατηγορία.

Η Gen Z είναι μια γενιά με πλήρη πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία τη βοηθούν να εκφράσει τις απαιτήσεις, τις διαφωνίες αλλά και τις αμφιβολίες της. Αυτό ασκεί πίεση στις μάρκες να ανταποκρίνονται όλο και πιο άμεσα στις ανάγκες των Gen Z. Τα άτομα αυτής της γενιάς μπορούν να κάνουν τις απόψεις τους να ακουστούν πιο πολύ πιο ποτέ.

Δεν εκτιμούν μόνο τις μάρκες που δίνουν προσοχή στα σχόλιά τους, αλλά υπάρχει και η προσδοκία ότι οι μάρκες θα πρέπει να κάνουν τις ανάλογες αλλαγές που ζητούν. Πολλές μάρκες προσπαθούν να αφουγκραστούν πραγματικά τις ανάγκες τους και να προσαρμόζονται ανάλογα με τις απαιτήσεις τους.

Στις ΗΠΑ, η Gen Z είναι η πιο διαφορετική γενιά μέχρι σήμερα σε ότι αφορά θέματα που έχουν να κάνουν με την εθνικότητα και την διαφορετικότητα. Οπότε η κοινωνική ενσωμάτωση και η ποικιλομορφία αποτελούν απαραίτητα στοιχεία για την εκάστοτε μάρκα. Περίπου το 79% των Gen Zs θεωρεί, σύμφωνα με σχετική έρευνα, ότι οι μάρκες καλλυντικών προϊόντων δέρματος έχουν την ευθύνη να αντιπροσωπεύουν όλα τα χρώματα.

Οι ορισμοί της κοινωνικής ενσωμάτωσης έχουν επίσης διευρυνθεί, καλύπτοντας τη φυλή, την εθνικότητα, το φύλο, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, το μέγεθος του σώματος και την αναπηρία. Οι αγοραστές της Γενιάς Z αναμένουν ότι οι επωνυμίες και τα προϊόντα θα συμμαχήσουν μαζί τους αντιμετωπίζοντας αυτά τα ζητήματα.

Η Gen Z βλέπει τις μάρκες ως συμπληρωματικές ως προς το ποιοι είναι. Πυρήνας της ταυτότητάς τους είναι ζητήματα γύρω από την ποικιλομορφία, την ενσωμάτωση, τη βιωσιμότητα, τη διαφάνεια και την αξιοπιστία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αντίληψη των εμπορικών σημάτων ως ανθρώπων έχει αποκτήσει μεγάλη δυναμική τα τελευταία χρόνια. Η γενιά αυτή δεν πρόκειται να αγοράσει προϊόντα από μια μάρκα με την οποία δεν θα ήταν φίλοι.

Εκτός αυτού, φαίνεται πως τους αρέσουν τα υβριδικά προϊόντα, επειδή συνεπάγονται αξία για τα χρήματα και μετατόπιση στη μειωμένη κατανάλωση πόρων.

Η ομορφιά ως έκφραση εαυτού και αυθεντικότητας

Η γενιά Ζ αντιλαμβάνεται την ομορφιά ως προσωπική έκφραση που περιέχει τα μοναδικά χαρακτηριστικά του κάθε ατόμου. Δεν αντιλαμβάνονται την ομορφιά ως ένα πρότυπο που όλοι πρέπει να ακολουθήσουν, μια αντίληψη που πάει κόντρα σε αυτό που επικρατούσε εδώ και πολλές δεκαετίες. Και για αυτό αναζητούν μάρκες που φαίνονται και είναι αυθεντικές αλλά δεν είναι τέλειες.

Αυτή η στάση παρακινεί την Gen Z να απομακρυνθεί από τις παραδοσιακές, «τέλειες» διαφημίσεις των εμπορικών σημάτων ομορφιάς και να μετατοπιστεί προς εικόνες που αντανακλούν τις δικές τους ατέλειες. Οι μάρκες ανταποκρίνονται αναζητώντας «πραγματικότητα» σε μοντέλα. Ψάχνουν για μοντέλα με φακίδες, ουλές ή ραγάδες.

Διαβάστε περισσότερα στο The Total Business.

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα...

Προτεινόμενα

Image
Image

Ειδησιογραφικό site για τους επαγγελματίες της ομορφιάς στους τομείς της περιποίησης άκρων, κομμωτικής, επαγγελματικών καλλυντικών, αισθητικής, επαγγελματικού μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος, επαγγελματικής κατάρτισης, τατουάζ & piercing, και κέντρων περιποίησης ανδρών (Barber).

Design and Development by:

Image
Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter!

Menu

Popular Tags

About

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.