Η Sephora ανακοινώνει δύο παγκόσμιες σφραγίδες για την περιβαλλοντική διαφάνεια

Η Sephora ανακοινώνει δύο παγκόσμιες σφραγίδες για την περιβαλλοντική διαφάνεια

Η Sephora, η κορυφαία εταιρεία ομορφιάς λιανικής πώλησης παγκοσμίως, ανακοίνωσε την έναρξη των παγκόσμιων σφραγίδων “Clean at Sephora” και “Planet Aware at Sephora“.

Μέσω αυτής της παγκόσμιας πρωτοβουλίας, η Sephora προσπαθεί να εναρμονίσει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί σχετικά με τις συνθέσεις των προϊόντων και τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις στις αγορές της παγκοσμίως. Αυτή η προσέγγιση, η οποία περιλαμβάνει τη χρήση εικονικών σφραγίδων, έχει ως στόχο να παρέχει σαφήνεια και συνέπεια στους πελάτες στα καταστήματα και στο διαδίκτυο.

Αυτές οι δύο νέες παγκόσμιες σφραγίδες, που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με περιβαλλοντικούς και επιστημονικούς εμπειρογνώμονες, παρέχουν σε όλους τους πελάτες, ανεξαρτήτως περιοχής, ορατότητα σχετικά με τη σύνθεση των προϊόντων και τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις των συνεργατών της μάρκας:

- Το “Clean at SEPHORA” αναδεικνύει μάρκες με αποτελεσματικές φόρμουλες που πληρούν τα παγκόσμια ρυθμιστικά πρότυπα και αποφεύγουν συγκεκριμένα συστατικά. Κατά το λανσάρισμα, 133 μάρκες παγκοσμίως έχουν ανταποκριθεί στον κατάλογο συστατικών “Clean at SEPHORA” με αξιόλογους παίκτες όπως οι Drunk Elephant, Fenty Skin, Gisou, Haus Lab, Ilia, Kosas, K18, The 7 Virtues, κ.λπ.

- Το “Planet Aware at SEPHORA” παρουσιάζει μάρκες που έχουν εκπληρώσει συγκεκριμένα κριτήρια που έχει θέσει η SEPHORA για την προμήθεια και τη σύνθεση των συστατικών, τη συσκευασία, τις εταιρικές δεσμεύσεις και τη διαφάνεια για τους καταναλωτές. Οι σφραγίδες “Planet Aware at SEPHORA” πρέπει να συμμορφώνονται με τουλάχιστον 32 υποχρεωτικά κριτήρια σε αυτούς τους τέσσερις βασικούς πυλώνες που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα. Κατά το λανσάρισμα, 40 μάρκες παγκοσμίως έχουν εκπληρώσει τα κριτήρια του “Planet Aware at SEPHORA”.

- Το “Clean & Planet Aware at SEPHORA” παρουσιάζει μάρκες που συναντούν και τα δύο κριτήρια. Κατά το λανσάρισμα, 39 μάρκες παγκοσμίως έχουν εκπληρώσει αυτά τα συνδυασμένα κριτήρια, μεταξύ των οποίων: Amika, Briogeo, Glow Recipe, Unbottled, κ.λπ.

Ο Guillaume Motte, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Sephora, δήλωσε: «Ως ο κορυφαίος omnichannel έμπορος ομορφιάς στον κόσμο, έχουμε μια μεγάλη ευθύνη να εμπλέκουμε τους συνεργάτες μας και τις ομάδες μας στην επίτευξη δύσκολων στόχων. Η Sephora έχει δεσμευτεί να καταστήσει τις πιο βιώσιμες επιλογές πιο προσιτές για τους πελάτες και τους συνεργάτες των μαρκών μας και να προωθήσει τη θετική επιρροή, και αυτές οι νέες σφραγίδες είναι ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση».

Η Sephora θα κυκλοφορήσει τις σφραγίδες “Clean at SEPHORA” και “Planet Aware at SEPHORA” στα καταστήματα και στο διαδίκτυο, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να αναζητούν και να εντοπίζουν τις μάρκες που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις τους. Οι σφραγίδες θα επεκταθούν στη Μέση Ανατολή, τη Νοτιοανατολική Ασία και τη Λατινική Αμερική μέχρι το τέλος του 2024, καταλήγοντας στην Κίνα το 2025.

Περισσότερες πληροφορίες και προϊόντα στο www.sephora.gr

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα...

Προτεινόμενα

Image
Image

Ειδησιογραφικό site για τους επαγγελματίες της ομορφιάς στους τομείς της περιποίησης άκρων, κομμωτικής, επαγγελματικών καλλυντικών, αισθητικής, επαγγελματικού μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος, επαγγελματικής κατάρτισης, τατουάζ & piercing, και κέντρων περιποίησης ανδρών (Barber).

Design and Development by:

Image
Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter!

Menu

Popular Tags

About

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.