Τα brands ομορφιάς επαναπροσδιορίζουν τον όρο «Clean Beauty» για το 2023

Τα brands ομορφιάς επαναπροσδιορίζουν τον όρο «Clean Beauty» για το 2023

Με προσδοκίες να φτάσει τα 22 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως έως το 2024 και με σύμμαχο τους καταναλωτές της Gen Z, η «καθαρή» ομορφιά είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες στον τομέα της προσωπικής φροντίδας.

Ωστόσο, με τους ορισμούς της βιομηχανίας για το «καθαρό» να μην είναι ξεκάθαροι, φαίνεται πως οι μάρκες και οι έμποροι λιανικής συνεχίζουν να θέτουν τα δικά τους πρότυπα για τα πάντα —από την ασφάλεια των συστατικών μέχρι τη συσκευασία— δημιουργώντας σύγχυση στην αγορά. Μόλις τον περασμένο μήνα, κατατέθηκε ομαδική αγωγή εναντίον της Sephora για φερόμενη παραπλάνηση πελατών με τη σφραγίδα "Clean at Sephora".

«Το Clean δεν έχει νομικό ή ρυθμιστικό ορισμό», λέει η Annie Jackson, συνιδρυτής της Credo Beauty, η οποία θεωρείται ευρέως ως ηγέτης λιανικής στον χώρο. «Η καθαρή ομορφιά έχει αλλάξει τόσο πολύ και αυτή τη στιγμή το βάρος πέφτει εμάς, εταιρείες όπως η Credo, να επικυρώσουμε εάν ένα προϊόν ή ένα συστατικό είναι αρκετά βιώσιμο».

Με άλλα λόγια, οι μάρκες είναι σε θέση να θέτουν τους δικούς τους κανόνες —και τους ισχυρισμούς τους— και πολλές επωνυμίες έχουν επικεντρώσει τις καμπάνιες μάρκετινγκ σε προϊόντα που δεν περιέχουν συστατικά όπως φθαλικές ενώσεις ή πιθανα αλλεργιογόνα, όπως τα αρώματα. Σύμφωνα με τη Charlotte Palermino, διευθύνουσα σύμβουλο και συνιδρυτή της Dieux Skin, οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι επιφυλακτικοί με τους «ελεύθερους» ισχυρισμούς.

Ωστόσο, το ενδιαφέρον για την καθαρή ομορφιά δεν μειώνεται. Σύμφωνα με το Shopify, τέσσερις στις πέντε κορυφαίες μάρκες ομορφιάς κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber ​​Monday το 2022 ήταν επωνυμίες «καθαρής» φροντίδας δέρματος. Με τόσα brands που αποκαλούν τα προϊόντα τους καθαρά, οι καταναλωτές απαιτούν περισσότερη διαφάνεια. Ακολουθούν τρεις τρόποι με τους οποίους οι μάρκες επαναξιολογούν την καθαρή ομορφιά το 2023, σύμφωνα με τους ηγέτες του χώρου.

Διευρύνοντας τον όρο

Περισσότερο από ποτέ, οι αγοραστές πλέον εξετάζουν τις παραμέτρους βιωσιμότητας των εμπορικών σημάτων. Βάσει Shopify, το 63% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να προτείνουν ένα προϊόν εάν πιστεύουν ότι είναι λιγότερο επιβλαβές για το περιβάλλον.

Για την ιδρυτή της TooD Beauty, Sharareh Siadat, η προστασία του πλανήτη ήταν πάντα προτεραιότητα. «Από την ίδρυσή μας, καθαρές φόρμουλες χωρίς βιώσιμη συσκευασία δεν σήμαιναν «καθαρές», δηλώνει η Siadat, η οποία αναφέρει ότι η επωνυμία της βασίζεται σε τρεις πυλώνες: «Καμία βλάβη στο ενδοκρινικό σύστημα, καμία βλάβη στη μητέρα γη και καμία βλάβη στην ψυχική υγεία.»

Ο Gucci Westman, makeup artist διασημοτήτων και ιδρυτής του Westman Atelier, εξετάζει επίσης τη συνολική εικόνα όταν δημιουργεί προϊόντα. «Εστιάζουμε σε ολόκληρη την προσέγγιση - από την αλυσίδα εφοδιασμού, τα επίπεδα των ενεργών συστατικών και τη συμπερίληψή τους σε σημαντικές ποσότητες και μια πολύ άκαμπτη και ολοκληρωμένη μαύρη λίστα [συστατικών] για την οποία δεν είμαστε διατεθειμένοι να συμβιβαστούμε», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Άλλος τομέας εστίασης; Μείωση των εκπομπών άνθρακα. Φέτος, η μάρκα περιποίησης δέρματος Glow Recipe συνεργάστηκε με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Climate Neutral στις προσπάθειές τους να αντισταθμίσουν και να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα.

Έρευνα, ανάπτυξη, καινοτομία

Στο τέλος της ημέρας, οι καταναλωτές εξακολουθούν να θέλουν προϊόντα που έχουν απόδοση. Για την επόμενη κυκλοφορία της, η Dieux εξετάζει τη βιοτεχνολογία. «Δουλεύουμε σε ένα πολύ πλούσιο αποφρακτικό προϊόν», λέει ο Palermino. Υπογραμμίζει, ωστόσο ότι δεν θέλουν απλώς να δημιουργήσουν ένα Aquaphor knockoff.

Στο μέτωπο του μακιγιάζ, η TooD Beauty λάνσαρε ένα BioGlitter με βάση τη φυτική κυτταρίνη που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά. «Η καινοτομία μας με το πρώτο βιοδιασπώμενο glitter στον κόσμο, είχε στόχο να συμβάλει στη δημιουργία ενός ασφαλούς τρόπου λάμψης», λέει η Siadat.

Υπερβαίνοντας το «καθαρό»

Ένα πράγμα στο οποίο συμφωνούν τα στελέχη των beauty brands είναι ότι το κίνημα της «καθαρής ομορφιάς» φτάνει όντως σε ένα σημείο καμπής.

«Δεν νομίζω ότι οι λέξεις «καθαρή ομορφιά» έχουν μεγάλη βαρύτητα», λέει ο Westman. Αντίστοιχα, ο Houdayer πιστεύει ότι ο όρος «καθαρή ομορφιά» είναι πλέον "νεκρός". Αντιθέτως, υπερασπίζεται την «αγνή ομορφιά» στο Orveon - που τοποθετείται ως το σημείο τομής μεταξύ ομορφιάς και ευεξίας.

Η Glow Recipe χρησιμοποιεί επίσης διαφορετικό λεκτικό για να περιγράψει την εστίαση της μάρκας στις πρώτες ύλες, τη βιώσιμη συσκευασία και την ουδετερότητα του άνθρακα. «Το Clean έχει εξελιχθεί από φόρμουλες που χρησιμοποιούν φυσικά συστατικά σε μια ευρύτερη προσέγγιση αυτού που μας αρέσει να αποκαλούμε συνειδητή ομορφιά», λέει ο Chang.

Ωστόσο, από την οπτική γωνία της Annie Jackson, υπάρχει θετική αλλαγή που μπορεί να προέλθει από το κίνημα της καθαρής ομορφιάς. Και πιστεύει ότι οι επωνυμίες που δεν ακολουθούν το κίνημα κινδυνεύουν να χάσουν πελάτες. «Περισσότερες επωνυμίες που κάνουν βήματα που είναι μετρήσιμα για να δημιουργήσουν θετικό αντίκτυπο τραβούν την προσοχή εκείνων που έχουν κολλήσει στα παλιά», λέει. «Τους βοηθά να συνειδητοποιήσουν: «Αν δεν ακολουθήσω το κίνημα, θα χάσω ένα μερίδιο αγοράς».

Πηγή: fastcompany.com

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα...

Προτεινόμενα

Image
Image

Ειδησιογραφικό site για τους επαγγελματίες της ομορφιάς στους τομείς της περιποίησης άκρων, κομμωτικής, επαγγελματικών καλλυντικών, αισθητικής, επαγγελματικού μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος, επαγγελματικής κατάρτισης, τατουάζ & piercing, και κέντρων περιποίησης ανδρών (Barber).

Design and Development by:

Image
Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter!

Menu

Popular Tags

About

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.