TikTok: Οι τάσεις για τα brands που θέλουν να πετύχουν στην πλατφόρμα

TikTok: Οι τάσεις για τα brands που θέλουν να πετύχουν στην πλατφόρμα

Το φετινό What's Next Trend Report επικεντρώνεται στις τάσεις που δείχνουν πώς αλλάζουν οι επιθυμίες και οι ανάγκες των χρηστών το 2024, αποκαλύπτοντας τις μακρόπνοες πολιτιστικές, καινοτόμες δυνατότητες του TikTok, αλλά και τι απαιτείται για την επιτυχία των brands στην πλατφόρμα.

Το report περιλαμβάνει περιπτωσιολογικές μελέτες που βοηθούν στον εντοπισμό των κορυφαίων τακτικών για το ξεκλείδωμα της επιτυχίας στο TikTok και συμβουλές για επωνυμίες που αναζητούν περαιτέρω έμπνευση.

TikTok What's Next 2024

tiktoktrends

Στο TikTok, το 2023 ορίστηκε από τα life hacks, τα τραγούδια που βγήκαν από το παρελθόν και τις μικρές επιχειρήσεις, ενώ η κοινότητα συνέχιζε να δημιουργεί, να χτίζει σχέσεις και να γιορτάζει την αυθεντικότητά της καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Με αυτό το περιεχόμενο ασχολείται ένα όλο και πιο ανήσυχο κοινό, που αναζητά νέες προοπτικές, κοινότητες και ιστορίες. Οι επωνυμίες, δε, είναι εδώ και καιρό ένας ευπρόσδεκτος συμμετέχοντας, βοηθώντας στη διαμόρφωση των τάσεων κάθε χρόνο.

Το 2024, η κοινότητα του TikTok θα πυροδοτήσει μια νέα μεταμορφωτική νοοτροπία. Αυτό που στο report, αναφέρεται ως Δημιουργική Γενναιότητα (Creative Bravery).

Τροφοδοτημένα από ένα μείγμα περιέργειας, φαντασίας, ευαισθησίας και θάρρους, τα brands που επιδεικνύουν Δημιουργική Γενναιότητα στο TikTok θα καταφέρουν να δημιουργήσουν βαθύτερες συνδέσεις με την κοινότητα.

Τα Trend Signals -τα πρότυπα περιεχομένου που μπορούν να αξιοποιήσουν οι επωνυμίες- εστιάζουν σε τρεις κατηγορίες:

Κορυφωμένη Περιέργεια (Curiosity Peaked)

Οι άνθρωποι έρχονται στο TikTok αναζητώντας πολύ περισσότερα από μια «σωστή απάντηση». Κάθε ενδιαφέρον ερέθισμα οδηγεί σε σχετικές προοπτικές, αχαρτογράφητες ανακαλύψεις και δράση στον πραγματικό κόσμο. Στην πραγματικότητα, οι TikTokers έχουν 1,8 φορές περισσότερες πιθανότητες να έρθουν σε επαφή με νέα θέματα που δεν ήξεραν καν ότι τους άρεσαν.

Απελευθερωμένη Αφήγηση (Storytelling Unhinged)

Είναι οι πιο συναρπαστικές αφηγηματικές δομές που οδηγούν τους θεατές πέρα από τα πρώτα δευτερόλεπτα και βαθύτερα στην ιστορία. Πολλαπλά αφηγηματικά τόξα μπορούν να συμβούν ταυτόχρονα και οι διαφημίσεις που έχουν σκοπό να εξάψουν την περιέργεια του χρήστη, είναι αυτές που τους κάνουν να παρακολουθούν 1,4 φορές περισσότερο.

Γεφυρώνοντας το χάσμα εμπιστοσύνης (Bridging the Trust Gap)

Εξακολουθεί να υπάρχει ένα αυξανόμενο χάσμα εμπιστοσύνης μεταξύ των καταναλωτών και των επωνυμιών και το κοινό αναζητά πλέον brands με αδιαμφισβήτητη αδιαφάνεια, που έχουν σκοπό να οδηγήσουν σε θετικές κοινωνικές αλλαγές. Στο TikTok, οι επωνυμίες έχουν ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους καταναλωτές και την κοινότητά τους, πράγμα που τις βοηθά να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης.

Η περίπτωση της Clinique

Σε ότι αφορά τα brands ομορφιάς, χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Clinique, η οποία ήδη αγκάλιασε τη μαγεία του TikTok σε μια εκστρατεία που αιχμαλώτισε το κοινό, μέσω της δύναμης της ανακάλυψης και της δημιουργικότητας στο πλαίσιο της πλατφόρμας.

Η Clinique ήταν μια από τις πρώτες εταιρείες που αξιοποίησε τη δυναμική πλατφόρμα αναζήτησης του TikTok και συνεργάστηκε με δημιουργούς για να υποστηρίξει τις τελευταίες σειρές προϊόντων της. Η επιτυχία του brand στην αύξηση της προσοχής μέσω της αναζήτησης μεταφράστηκε σε μια αξιοσημείωτη αύξηση 441% στο ποσοστό μετατροπών και μια μαζική αύξηση 51% στην αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.

Ποτέ δεν υπήρξαν περισσότερες επιλογές για να ανακαλύψουμε νέες ιδέες ή πράγματα, αλλά ποτέ δεν ήταν και πιο δύσκολο να βρούμε σχετικές απαντήσεις. Για τις επωνυμίες, αυτό σημαίνει τη δυνατότητα δημιουργίας απολαυστικού και χρήσιμου περιεχομένου που θα κεντρίζει την περιέργεια κάθε καταναλωτή!

Δείτε περισσότερα στο www.tiktok.com

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα...

Προτεινόμενα

Image
Image

Ειδησιογραφικό site για τους επαγγελματίες της ομορφιάς στους τομείς της περιποίησης άκρων, κομμωτικής, επαγγελματικών καλλυντικών, αισθητικής, επαγγελματικού μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος, επαγγελματικής κατάρτισης, τατουάζ & piercing, και κέντρων περιποίησης ανδρών (Barber).

Design and Development by:

Image
Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter!

Menu

Popular Tags

About

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.