Πώς να αντιμετωπίσετε τους δύσκολους πελάτες, Μέρος 2ο

Πώς να αντιμετωπίσετε τους δύσκολους πελάτες, Μέρος 2ο

Ως επαγγελματίας του κλάδου της ομορφιάς, είναι φυσικό να συναντάτε και να γνωρίζετε διαφορετικούς ανθρώπους κάθε μέρα. Μερικοί από αυτούς μπορεί να καταλήξουν να γίνουν ακόμη και φίλοι σας. Ωστόσο, τα πράγματα δεν κυλούν πάντα ομαλά. Παρακάτω θα δούμε μερικές -όχι και τόσο ευχάριστες- περιπτώσεις πελατών που σίγουρα έχετε συναντήσει.

Ο πελάτης θέλει κάτι που δεν μπορείτε ή δεν θέλετε να αναλάβετε

Πρόβλημα

Ορισμένοι πελάτες είναι ανένδοτοι, παρόλο που εσείς γνωρίζετε καλύτερα. Για παράδειγμα, ένας πελάτης έχει εξαιρετικά λιπαρό δέρμα και θέλει microblading, αλλά ξέρετε ότι η χρωστική ουσία θα τρέξει και θα ξεθωριάσει πολύ γρήγορα. Ακόμη και οι πιο έμπειροι καλλιτέχνες microblading αντιμετωπίζουν δυσκολίες με το λιπαρό δέρμα. Προτείνετε λοιπόν κάποια άλλη θεραπεία, αλλά αρνούνται.

Λύση

Εξηγήστε ήρεμα όλους τους λόγους για τη σύστασή σας και πείτε στον πελάτη ότι τα αποτελέσματα δεν θα φαίνονται όπως θα ήθελαν. Εάν ο πελάτης εξακολουθεί να επιμένει στο microblading, πείτε του ότι δεν μπορείτε να το εκτελέσετε.

Ο πελάτης διαπραγματεύεται την τιμή

Πρόβλημα

Ο υποψήφιος πελάτης ρωτά την τιμή και ισχυρίζεται ότι είστε πολύ ακριβός και ότι "το άλλο μέρος χρεώνει πολύ λιγότερο".

Λύση

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μειώσετε την τιμή σας! Να είστε σίγουροι για το πόσο χρεώνετε και εξηγήστε ευγενικά ότι δεν θα αλλάξετε τις τιμές σας και ότι μπορούν, αν το προτιμούν, να πάνε σε αυτό το "άλλο μέρος". Εάν το άτομο αποφασίσει να κλείσει όντως το ραντεβού, να είστε επιφυλακτικοί - προετοιμαστείτε διανοητικά διότι μπορεί να μην είναι ο ευκολότερος πελάτης.

Ο πελάτης θέλει να διορθώσετε τη δουλειά κάποιου άλλου

Πρόβλημα

Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά, είστε τόσο ενθουσιασμένοι και θέλετε να πάρετε κάθε πελάτη, ακόμη και αυτούς που είναι κάπως εκτός του πεδίου άσκησής σας. Ένας πελάτης σας ζητά να διορθώσετε τη δουλειά κάποιου άλλου και σκέφτεστε να το αποδεχτείτε.

Λύση

Η διόρθωση της δουλειάς κάποιου άλλου απαιτεί μεγάλη εμπειρία, ειδικά αν το έργο είναι αλλοιωμένο. Συνιστάται στους αρχάριους να εργάζονται μόνο σε παρθένα φρύδια. Η καλύτερη επιλογή είναι να ζητήσετε μια εικόνα και να δείτε αν πραγματικά μπορείτε να κάνετε κάτι γι 'αυτό. Εάν η εργασία είναι πολύ προβληματική, προτείνετε την αφαίρεση.

Ξαφνικές ή συχνές ακυρώσεις

Πρόβλημα

Ο πελάτης ακυρώνει εξηγώντας ότι πρόκειται για μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ζητώντας άλλο ραντεβού. Το πρόβλημα είναι ότι όταν ακυρώνουν λίγο πριν από το προγραμματισμένο ραντεβού, είναι πολύ αργά για να κάνετε άλλη κράτηση. Ένα άλλο πρόβλημα είναι οι πελάτες που ακυρώνουν αρκετά συχνά και μετακινούν το ραντεβού τους όταν τους βολεύει. Αυτό είναι χάσιμο χρόνου.

Λύση

Απαιτήστε προκαταβολή κατά την κράτηση. Δηλώστε ξεκάθαρα ότι πρόκειται για μη επιστρέψιμη και μη μεταβιβάσιμη χρέωση κράτησης. Εάν ο πελάτης ακυρώσει πολύ αργά και δεν έχετε αρκετό χρόνο για να κάνετε κράτηση σε κάποιον άλλο, πάρτε την κατάθεση.

Εάν αντιμετωπίζετε συχνά παρόμοιες καταστάσεις με έναν πελάτη και αυτό σας αγχώνει, είναι καιρός να τον απορρίψετε ευγενικά εξηγώντας ότι λόγω του ιστορικού πολλαπλών ακυρώσεων, δεν είστε διατεθειμένοι να κάνετε άλλη κράτηση. Μια ακόμη καλύτερη επιλογή είναι να απαιτήσετε πλήρη, μη επιστρέψιμη πληρωμή εκ των προτέρων. Αυτό πιθανότατα θα τους κάνει να εμφανιστούν εγκαίρως.

Άλλα άτομα στο δωμάτιο

Πρόβλημα

Ο πελάτης εμφανίζεται με έναν φίλο ή συγγενή και θέλει να τους κάνει παρέα ενώ κάνετε τη δουλειά σας. Αυτό είναι συνήθως ένα άτομο που θα παρακολουθεί τη δουλειά σας και θα κάνει σχόλια.

Λύση

Απλά όχι. Κανείς δεν επιτρέπεται στο δωμάτιο, μόνο εσείς και ο πελάτης σας. Ο φίλος μπορεί να περιμένει έξω. Ένα άλλο άτομο στο δωμάτιο θα επηρεάσει την συγκέντρωση σας. Εξηγήστε ότι αυτή είναι η πολιτική σας και μην κάνετε εξαιρέσεις.

Πηγή: PMU Hub

Διαβάστε επίσης: Πώς να αντιμετωπίσετε τους δύσκολους πελάτες, Μέρος 1ο

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα...

Προτεινόμενα

Image
Image

Ειδησιογραφικό site για τους επαγγελματίες της ομορφιάς στους τομείς της περιποίησης άκρων, κομμωτικής, επαγγελματικών καλλυντικών, αισθητικής, επαγγελματικού μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος, επαγγελματικής κατάρτισης, τατουάζ & piercing, και κέντρων περιποίησης ανδρών (Barber).

Design and Development by:

Image
Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter!

Menu

Popular Tags

About

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.