Πώς να αντιμετωπίσετε τους δύσκολους πελάτες, Μέρος 1ο

Πώς να αντιμετωπίσετε τους δύσκολους πελάτες, Μέρος 1ο

Η καριέρα στον κλάδο της ομορφιάς μπορεί να είναι πολύ ανταποδοτική, καθώς βοηθάτε τους ανθρώπους να αισθάνονται πιο σίγουροι για την εμφάνισή τους. Είναι πραγματικά εκπληκτικό όταν ένας πελάτης φεύγει από τον επαγγελματικό σας χώρο με ένα χαμόγελο.

Ωστόσο, η καθημερινή συνεργασία με ανθρώπους σίγουρα δεν είναι εύκολη υπόθεση και είναι βέβαιο πως θα συναντήσετε δύσκολους πελάτες και αμήχανες καταστάσεις που μπορεί να είναι πολύ αγχωτικές. Μερικά από αυτά μπορεί να έχουν κακό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας, οπότε είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς να τα αντιμετωπίζετε επαγγελματικά.

Παρακάτω θα δούμε τις πιο συνηθισμένες καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι καλλιτέχνες permanent makeup καθημερινά και μερικές χρήσιμες συμβουλές για το πώς να τις διαχειριστείτε.

Ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος

Πρόβλημα

Είχατε δεσμευτεί πλήρως να εξηγήσετε την όλη διαδικασία και ενημερώσατε τον πελάτη σχετικά με το τι να περιμένει κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το πέρας της θεραπείας. Κάνατε σωστά την προετοιμασία και ο πελάτης συμφώνησε με το σχήμα και το ύφος που σχεδιάσατε. Είστε ικανοποιημένοι από τη δουλειά σας. Ωστόσο, για κάποιο λόγο, όταν τελειώνει η δουλειά ο πελάτης λέει ότι αυτό δεν ήταν αυτό που ήθελε.

Λύση

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να προειδοποιήσετε τον πελάτη σας εκ των προτέρων. Μετά τη θεραπεία, τα φρύδια θα φαίνονται πολύ σκοτεινά και ίσως πρησμένα. Μερικοί πελάτες μπορεί να βιώσουν ένα σοκ λόγω της μεγάλης αλλαγής, καθώς χρειάζονται λίγο χρόνο για να συνηθίσουν τη νέα τους εμφάνιση. Είναι σημαντικό να τους πείτε να κάνουν υπομονή, να μην πανικοβάλλονται και να μην ζητούν αμέσως διόρθωση. Εάν δεν τους αρέσουν τα φρύδια τους μετά από ένα μήνα, στο επόμενο ραντεβού, μπορείτε να διορθώσετε οποιαδήποτε ατέλεια. Το χρώμα θα ξεθωριάσει κατά τη διάρκεια της περιόδου επούλωσης. Σε κάθε περίπτωση, οι πελάτες σας πρέπει να γνωρίζουν ότι είστε εδώ για αυτούς και καταλαβαίνετε τι περνούν.

Ωστόσο, πρέπει να είστε προσεκτικοί γιατί υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου οι πελάτες, που ισχυρίζονται ότι δεν είναι ικανοποιημένοι, μπορεί να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων και εκεί πρέπει να τηρήσετε τις πολιτικές σας και να είστε σίγουροι για τη δουλειά σας. Όλοι οι πελάτες πρέπει να υπογράφουν ένα έντυπο συγκατάθεσης πριν από τη θεραπεία που αναφέρει σαφώς ότι συμφώνησαν να σας επιτρέψουν να εκτελέσετε την εφαρμογή του μόνιμου μακιγιάζ.

Ο πελάτης έχει προβλήματα κατά τη διάρκεια της επούλωσης

Πρόβλημα

Ο πελάτης έφυγε από τον χώρο σας με τα νέα του φρύδια. Ωστόσο, μόλις ξεκίνησε η αποκατάσταση, το δέρμα ανανεώθηκε μέσα από μια διαδικασία απολέπισης και δεν υπάρχει πλέον καθόλου χρωστική ουσία! Φαίνεται ότι η θεραπεία απέτυχε. Τα φρύδια φαίνονται αποσπασματικά και άνισα.

Λύση

Οι πελάτες σας πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτό είναι αρκετά φυσιολογικό. Μετά την αρχική θεραπεία, είναι σημαντικό να δώσετε στον πελάτη σας σαφείς οδηγίες για τη ρουτίνα φροντίδας που πρέπει να ακολουθήσουν. Η καλύτερη επιλογή είναι να εκτυπώσετε τους κανόνες της μετέπειτα φροντίδας σε μια κάρτα και να τη συμπεριλάβετε στο κιτ σας.

Ο πελάτης είναι πολύ απαιτητικός

Πρόβλημα

Ορισμένοι πελάτες είναι πολύ περίπλοκοι. Έρχονται στη θεραπεία και αφού περάσετε από συζήτηση γνωριμίας και εξηγήσετε τα πάντα λεπτομερώς, εξακολουθούν να ανακατεύονται και να σας λένε πώς να κάνετε τη δουλειά σας. Κρατούν τον καθρέφτη και ελέγχουν συνεχώς την πρόοδο, και προφανώς μπορείτε να πείτε ότι δεν σας εμπιστεύονται. Εκεί είναι που γίνεστε νευρικοί και ανυπομονείτε να τελειώσειτε τη θεραπεία. Αυτό σας αφήνει συναισθηματικά εξουθενωμένους και πολύ κουρασμένους για τον επόμενο πελάτη. Μπορεί να επηρεάσει τη δουλειά μιας ολόκληρης ημέρας.

Λύση

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι συζητήσεις είναι σημαντικές. Πρέπει πάντα να γνωρίζετε λίγο τους πελάτες πριν αρχίσετε να διαμορφώνετε τα φρύδια τους. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για αρχάριους στη βιομηχανία του permanent makeup. Είναι καλύτερο να αφιερώσετε λίγο παραπάνω χρόνο στη γνωριμία με έναν νέο πελάτη και στο προσχέδιο των φρυδιών. Εάν παίρνετε άσχημα vibes από τον πελάτη, μερικές φορές είναι προτιμότερο να απορρίψετε ευγενικά την παροχή μιας υπηρεσίας.

Πηγή: PMU Hub

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ.

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα...

Προτεινόμενα

Image
Image

Ειδησιογραφικό site για τους επαγγελματίες της ομορφιάς στους τομείς της περιποίησης άκρων, κομμωτικής, επαγγελματικών καλλυντικών, αισθητικής, επαγγελματικού μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος, επαγγελματικής κατάρτισης, τατουάζ & piercing, και κέντρων περιποίησης ανδρών (Barber).

Design and Development by:

Image
Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter!

Menu

Popular Tags

About

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.