Οι εταιρείες ομορφιάς λανσάρουν «έξυπνες» συσκευές για το σπίτι

Οι εταιρείες ομορφιάς λανσάρουν «έξυπνες» συσκευές για το σπίτι

Η τάση του home beautification αναδείχθηκε τον τελευταίο χρόνο, καθώς οι άνθρωποι, αναγκασμένοι να περάσουν περισσότερο χρόνο στο σπίτι λόγω του covid-19, επένδυσαν στη βελτίωση του χώρου τους.

Η βιομηχανία ομορφιάς συνέβαλε σε αυτό λανσάροντας έξυπνες οικιακές συσκευές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η µάρκα Skin Authority, η οποία στις 14 Ιουνίου λάνσαρε στο λιανικό εμπόριο, μια συσκευή φιλτραρίσματος αέρα, το «Air Beautification Filtration & DefenderPro». Η εν λόγω συσκευή, μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμη μόνο για επαγγελματίες και χρησιμοποιούνταν κυρίως σε κέντρα αισθητικής.

Πριν από αυτό, τον Οκτώβριο του 2020, είχε κυκλοφορήσει ένας υγραντήρας αέρα από την Canopy. Εν τω μεταξύ, ήδη από το 2018 είναι διαθέσιμα στο ευρύ καταναλωτικό κοινό τα ψυγεία ομορφιάς, τα οποία στην πραγματικότητα είναι παραδοσιακά μίνι ψυγεία και χαρακτηρίζονται ως must-have συσκευές, από brands όπως το Kylie Skin, το Drunk Elephant και το Evian.

«Οι καταναλωτές ομορφιάς κάνουν πολλά πράγματα για να χτίσουν μια ρουτίνα, αλλά υπήρχε ένα ολόκληρο στοιχείο της ρουτίνας της ομορφιάς [στο σπίτι] στο οποίο δεν είχαμε επικεντρωθεί», δήλωσε ο Eric Neher, CMO της Canopy.

Πλέον, το παράδειγμα των παραπάνω εταιρειών ακολουθεί και η L'Oréal, η οποία έχει ως στόχο να εισέλθει στο χώρο του εμπορίου οικιακών συσκευών, λανσάροντας μια συσκευή ομορφιάς showerhead, από τα μέσα του 2022.

Το κόνσεπτ της εσωτερικής και εξωτερικής ομορφιάς, ως αποτέλεσμα της χρήσης προϊόντων σε συνδυασμό µε την χρήση συσκευών, καθιερώνει σταδιακά την ιδέα ότι η ομορφιά είναι κάτι παραπάνω από μια τυπική περιποίηση του δέρματος. Η αισθητική στο σπίτι προάγει αυτή την τάση περαιτέρω δημιουργώντας ένα δωμάτιο ή ένα σπίτι με συσκευές και προϊόντα ειδικά για να βοηθήσουν στις ρουτίνες ομορφιάς.

Το home beautification, λοιπόν, ενισχύθηκε από το γεγονός ότι το 2020 η πανδημία οδήγησε τους καταναλωτές στο να επενδύσουν στην καλύτερη λειτουργικότητα του σπιτιού τους ή στη διακόσμησή του και σε αυτό είχε την επιθυμία να συμβάλει και η βιομηχανία του beauty.

Πηγή: Glossy

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα...

Προτεινόμενα

Image
Image

Ειδησιογραφικό site για τους επαγγελματίες της ομορφιάς στους τομείς της περιποίησης άκρων, κομμωτικής, επαγγελματικών καλλυντικών, αισθητικής, επαγγελματικού μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος, επαγγελματικής κατάρτισης, τατουάζ & piercing, και κέντρων περιποίησης ανδρών (Barber).

Design and Development by:

Image
Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter!

Menu

Popular Tags

About

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.