Στις εξαγωγές ποντάρει ο κλάδος της ομορφιάς

Στις εξαγωγές ποντάρει ο κλάδος της ομορφιάς

Στην αυξανόμενη απήχηση που έχουν τα ελληνικά καλλυντικά στις αγορές του εξωτερικού ποντάρουν οι εγχώριοι και κυρίως οι ξένοι «παίκτες» του κλάδου της ομορφιάς.

Παρότι η ρωσική αγορά, μία καλή αγορά για το ελληνικό καλλυντικό, λόγω των κυρώσεων κατά της Μόσχας παρήκμασε το 2022, η συνολική αξία των ελληνικών εξαγωγών καλλυντικών κινήθηκε σε επίπεδο ρεκόρ πέρσι.

Συγκεκριμένα ξεπέρασε τα 656 εκατ. ευρώ έναντι των 540 εκατ. ευρώ το 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, τα οποία επεξεργάστηκε η Enterprise Greece.

Λιανικό εμπόριο: Αυξήθηκε 1,4% ο όγκος πωλήσεων

Μάλιστα, φέτος εκτιμάται ότι οι εξαγωγικές πωλήσεις του κλάδου θα καταγράψουν νέο υψηλό ρεκόρ, με την εγχώρια αγορά να αναπτύσσεται με ρυθμό της τάξης του 3,5%, όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ), κ. Θεόδωρος Γιαρμενίτης, στη διάρκεια της ετήσιας γενικής συνέλευσης του Συνδέσμου.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Enterprise Greece, τις σημαντικότερες προοπτικές για φέτος παρουσιάζουν οι κατηγορίες μακιγιάζ και προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας, με κυριότερες αγορές την Κίνα, την Γαλλία και την Κύπρο.

Συνολικά όμως για τον κλάδο, συμπεριλαμβανομένων αρωμάτων κ.ά., οι αγορές της Κύπρου, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας και της Ιταλίας είναι αυτές με τις μεγαλύτερες προοπτικές για τα ελληνικά προϊόντα ομορφιάς.

Τα σχέδια των πρωταγωνιστών

Κορρές: Με το βλέμμα στις αγορές του εξωτερικού

Με την πλειοψηφία των μετοχών να ανήκει σε fund της Morgan Stanley και στην κινεζική εταιρεία διανομής δερμοκαλλυντικών προϊόντων Profex, η Κορρές συνεχίζει την εξωστρεφή της πορεία.

Με τον κ. Απόστολο Κορρέ να εμφανίζεται πλέον ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, το περασμένο καλοκαίρι ο κ. Γιώργος Κορρές έκανε τα εγκαίνια του καταστήματος της εταιρείας στο Μανχάταν.

Την ίδια ώρα αξιοσημείωτη παρουσία σε 700 σημεία λιανικής διατηρεί η Κορρές σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία. Αντίστοιχα διευρυμένη παρουσία σε πολλά κανάλια διανομής έχει και στη Γαλλία. Παράλληλα, στόχο έχει να επεκταθεί στην Κίνα και το Χονγκ Κονγκ αλλά και σε άλλες περιοχές της Ασίας.

Apivita: Στόχος η ενίσχυση των εξαγωγών και των e-πωλήσεων

«Η εταιρεία έχει πλέον παγιωθεί σε θέση ανάπτυξης και προσβλέπει με ένα βελτιωμένο πλάνο για το έτος 2023, στη συνέχιση της κερδοφορίας των ετών 2021 και 2022, αντιμετωπίζοντας όποιες δύσκολες συνθήκες προκαλούνται από το μακροοικονομικό περιβάλλον. Η Εταιρεία αναμένει να αυξήσει τα μερίδια της στην διεθνή αγορά και να δώσει ώθηση στην κερδοφορία της μέσω των εξαγωγών» επισημαίνει η διοίκηση της Apivita.

Η εκτίμηση για ανάπτυξη 13,5% αναμένεται ότι θα επιτευχθεί με την εγχώρια αγορά να καταγράφει ρυθμό 8% και τις εξαγωγές να ενισχύονται περαιτέρω κατά 25%.

Σε ό,τι αφορά στις αγορές στόχους, η Ασία και η Λατινική Αμερική βρίσκονται στο επίκεντρο, ενώ η εταιρεία «επενδύει» σημαντικά στις επιδόσεις στο ηλεκτρονικό κανάλι.

Σαράντης: Ανοδικά οι πωλήσεις των προϊόντων προσωπικής φροντίδας και περιποίησης

Με τη συνεισφορά των προϊόντων προσωπικής φροντίδας και περιποίησης να φθάνει στο 43,53% των συνολικών πωλήσεων το 2022, η εισηγμένη στο Χ.Α. Γρ. Σαράντης ΑΒΕΕ έχει σημαντικό εξαγωγικό αποτύπωμα, διατηρώντας ένα ισχυρό δίκτυο διανομής σε παραπάνω από 50 χώρες.

Πηγή: ΟΤ

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα...

Προτεινόμενα

Image
Image

Ειδησιογραφικό site για τους επαγγελματίες της ομορφιάς στους τομείς της περιποίησης άκρων, κομμωτικής, επαγγελματικών καλλυντικών, αισθητικής, επαγγελματικού μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος, επαγγελματικής κατάρτισης, τατουάζ & piercing, και κέντρων περιποίησης ανδρών (Barber).

Design and Development by:

Image
Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter!

Menu

Popular Tags

About

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.