5 τρόποι να αυξήσεις τις πωλήσεις σου κατά τη διάρκεια ενός μανικιούρ
Η πώληση πρόσθετων υπηρεσιών ή προϊόντων σε πελάτες κατά τη διάρκεια των τυπικών υπηρεσιών μανικιούρ και πεντικιούρ είναι ένας εύκολος τρόπος αύξησης των εσόδων για την επιχείρησή σας.
Είναι μια κοινή ανησυχία για τις τεχνίτριες των νυχιών το πώς θα βρουν τον καλύτερο τρόπο για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και συνεπώς το κέρδος τους, κατά τη διάρκεια μιας θεραπείας νυχιών. Παρόλο που φαίνεται δύσκολο, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να επιτευχθεί ομαλά αυτός ο στόχος.
Εδώ θα δούμε πέντε εύκολες προτάσεις.
- Πρώτα απ' όλα, προτείνουμε πάντα στον πελάτη να φροντίζει τα νύχια του με τη χρήση ειδικού λαδιού. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι το μανικιούρ θα φαίνεται πιο καθαρό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
- Η εφαρμογή κρέμας χεριών με εντυπωσιακό άρωμα κατά τη διάρκεια της θεραπείας μανικιούρ είναι επίσης ένας πολύ καλός και εύκολος τρόπος για λιανική πώληση. Εάν ο πελάτης μπορεί να δει ότι η κρέμα απορροφά τη λιπαρότητα και μείνει ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, είναι πολύ πιθανόν το προϊόν σας να καταλήξει κατευθείαν στη τσάντα του.
- Εάν ο πελάτης σας πηγαίνει διακοπές, είναι πάντα χρήσιμο να του προτείνετε να αγοράσει το αντίστοιχο χρώμα βερνικιού που έχετε εφαρμόσει. Εξηγήστε στον πελάτη ότι εάν υπάρχουν φθορές κατά τη διάρκεια των διακοπών του, θα μπορέσει να τις επιδιορθώσει με το αντίστοιχο βερνίκι.
- Τα καλύματα αφαίρεσης gel νυχιών είναι ένα εξαιρετικά πρακτικό προϊόν και καθιστούν ακόμη πιο γρήγορο το επόμενο ραντεβού με τον πελάτη σας. Οι περισσότερες πελάτισσες τα βρίσκουν εύκολα στη χρήση, ενώ παράλληλα είναι ιδιαίτερα φθηνά. Γιατί λοιπόν να μην προτείνετε στον πελάτη σας κάτι που θα εξυπηρετήσει και αυτόν αλλά και εσάς αντίστοιχα;
- Θυμηθείτε, το λιανικό εμπόριο δεν χρειάζεται να είναι αγχωτικό. Κάνετε απλώς προτάσεις στον πελάτη, ώστε να παρατείνει τη θεραπεία και να διασφαλίσει ότι τα νύχια του θα παραμείνουν σε άριστη κατάσταση. Είτε πρόκειται για την αγορά κάποιου προϊόντος, είτε για την εφαρμογή μιας έξτρα υπηρεσίας, μην φοβηθείτε να προτείνετε νέα πράγματα στον πελάτη σας.
Θα πρέπει να το δείτε ως μέρος της θεραπείας μανικιούρ σας, ως μια πρακτική που εφαρμόζετε στη συναναστροφή σας με κάθε πελάτη. Μην ξεχνάτε ότι εσείς είστε ο επαγγελματίας και σίγουρα αυτοί που σας εμπιστεύονται θα εκτιμήσουν τη γνώμη σας.
Πηγή: Professionalbeauty