Θεραπεία PMU: Πώς να κάνετε τους πελάτες σας να αισθανθούν άνετα
Για ορισμένους πελάτες, η εφαρμογή ημιμόνιμου μακιγιάζ μπορεί να είναι μια τρομακτική εμπειρία, είτε το πρόβλημα είναι το άγχος πριν από τη διαδικασία, είτε ο πόνος και η δυσφορία κατά τη διάρκεια.
Επομένως, η δημιουργία μιας ζεστής, φιλικής σχέσης και εμπιστοσύνης είναι πολύ σημαντική. Εάν ο πελάτης σας αισθανθεί άβολα σε οποιοδήποτε στάδιο της θεραπείας, θα είναι δύστροπος κατά τη διάρκεια της θεραπείας και θα αναπτύξει αρνητική στάση απέναντι σε εσάς, κάτι που μπορεί να είναι επιβλαβές για την επιχείρησή σας.
Θα πρέπει, λοιπόν, να κάνετε την όλη διαδικασία όσο το δυνατόν πιο άνετη. Έτσι, θα κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη και οι πελάτες σας θα φύγουν σίγουρα με θετικές εντυπώσεις.
Ακολουθεί μια λίστα με συμβουλές:
1. Εξηγήστε αναλυτικά την όλη διαδικασία
Με αυτό, δεν εννοούμε μόνο τη θεραπεία. Όταν συναντάτε για πρώτη φορά τον πελάτη σας μιλήστε του σχετικά με την φροντίδα πριν και μετά τη θεραπεία, τους πιθανούς κινδύνους, τα επαναληπτικά ραντεβού και απαντήστε στις απορίες του.
Γνωρίζουμε ότι το να αφιερώσετε χρόνο για να τα εξηγήσετε όλα αυτά σε κάθε πελάτη μπορεί μερικές φορές να είναι κουραστικό, αλλά είναι όλα μέρος της δουλειάς. Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να τα βάλετε όλα στη φόρμα συγκατάθεσής σας και να τους ζητήσετε να τα διαβάσουν. Στην πραγματικότητα όμως, σχεδόν κανείς δε διαβάζει τα ψιλά γράμματα και ενώ μπορεί να είστε ξεκάθαροι νομικά, δεν αξίζει να το ρισκάρετε.
2. Κάντε το Patch Test
Ποτέ μην παραλείπετε το patch test, ακόμα κι αν ο πελάτης σας δεν είναι επιρρεπής σε αλλεργίες.
Οι περισσότεροι πελάτες δεν θα αντιδράσουν στο patch test, αλλά δεν αξίζει να το διακινδυνεύσετε. Εάν παραλείψετε το patch test και αρχίσετε να εφαρμόζετε χρωστικές στο δέρμα του πελάτη και αποδειχθεί ότι είναι αλλεργικό, η αντίδραση μπορεί να είναι πολύ σοβαρή. Ακόμα και να μην είναι όμως, σίγουρα θα καταστρέψει την εμπειρία του πελάτη.
3. Πάρτε το χρόνο σας με το μούδιασμα…
Σχεδιάστε το πρόγραμμά σας ώστε να αφήσετε αρκετό χρόνο για να μουδιάσει τοπικά ο πελάτης σας. Ακόμα κι αν η φόρμουλα που χρησιμοποιείτε δρα γρήγορα, αφήστε 10-20 επιπλέον λεπτά εάν το δέρμα του πελάτη σας χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να το απορροφήσει και να δράσει το αναισθητικό. Το πιο σημαντικό είναι να έχετε επικοινωνία με τους πελάτες σας κατά τη διάρκεια της θεραπείας. Προτρέψτε τους να σας ενημερώνουν κάθε φορά που νιώθουν έντονη δυσφορία ή πόνο.
4. …Εξηγήστε ότι θα νιώσουν κάποια ενόχληση
Εάν κάποιος πελάτης δεν δείχνει μεγάλη αντοχή στον πόνο ή εφαρμόζετε προϊόν σε μια ευαίσθητη περιοχή, προειδοποιήστε τον ότι μπορεί να αισθανθεί κάποια ενόχληση ανεξάρτητα από το πόσο αναισθητικό θα εφαρμόσετε. Όλοι αντιδρούμε διαφορετικά στα ερεθίσματα και για κάποιους η πίεση μπορεί να είναι χειρότερη από τον άμεσο πόνο.
5. Βάλτε μουσική κατά τη διάρκεια της θεραπείας
Εντάξει, αυτό μπορεί να ακούγεται ασήμαντο μετά από όλα τα παραπάνω, αλλά δεν είναι. Κατά τη διάρκεια των θεραπειών μόνιμου μακιγιάζ οι πελάτες εστιάζουν στην ακοή τους. Ακούν τους κραδασμούς του μηχανήματος, και στην περίπτωση του microblading κάποιοι αναφέρουν ότι μπορούν να ακούσουν τον πολύ παγωμένο ήχο μιας λεπίδας που σέρνεται μέσα από το δέρμα. Η μουσική θα σβήσει αυτούς τους ήχους. Προτείνουμε 2 εναλλακτικές:
- Ρωτήστε τον πελάτη σας για τις μουσικές του προτιμήσεις. Αν ακούν κάτι που τους αρέσει, χαλαρώνουν περισσότερο. Απλώς βεβαιωθείτε ότι δεν είναι κάτι που θα σας αποσπάσει την προσοχή.
- Παίξτε λίγη χαλαρωτική μουσική περιβάλλοντος. Πολλοί makeup artists αναφέρουν ότι έβαλαν πελάτες να αποκοιμηθούν κατά τη διάρκεια των εφαρμογών ημιμόνιμου μακιγιάζ, το οποίο είναι το καλύτερο σενάριο - δεν θα μετακινηθούν και μπορείτε να κάνετε τη θεραπεία με την ησυχία σας. Η ατμοσφαιρική μουσική περιβάλλοντος μπορεί να χαλαρώσει ορισμένους πελάτες και να σας βοηθήσει να εστιάσετε.
Τελευταία συμβουλή
Η επικοινωνία είναι κυριολεκτικά ο πιο σημαντικός παράγοντας για μια επιτυχημένη θεραπεία PMU. Εφόσον είστε επαγγελματίας, η δυναμική μεταξύ εσάς και των πελατών σας θα καθοριστεί από τη στάση σας σε μεγάλο βαθμό. Γι' αυτό να είστε φιλικοί, προσιτοί και διαθέσιμοι για τυχόν ερωτήσεις και να κάνετε τους πελάτες σας να αισθάνονται άνετα να πουν τη γνώμη τους.
Πηγή: pmuhub.com